Corona maatregelen

Onze aanvullende maatregelen tegen het Coronavirus

Wij houden bij Lavital de berichtgeving en ontwikkelingen omtrent het Coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten. Wij begrijpen heel goed dat u in deze periode met veel vragen zit over bijvoorbeeld uw bestelling, de levering daarvan of uw geplande afspraak in één van onze showrooms.

Allereerst willen wij u laten weten dat de gezondheid van onze medewerkers en klanten de hoogste prioriteit heeft. Om dit te kunnen garanderen volgen wij hierbij de richtlijnen en adviezen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Daarom hebben wij in deze periode aanvullende maatregelen getroffen waarover wij u op deze pagina informeren.

Onze showrooms

Zijn jullie showrooms open?
Ja, onze showrooms zijn open. Toch treffen wij de extra maatregel om met ingang van 25 maart 2020 uitsluitend op afspraak geopend te zijn. Zie voor meer informatie over winkelbezoek op afspraak onze pagina over Private Shopping bij Lavital. Deze maatregel geldt voor al onze showrooms: Lavital Zwaag, Lavital De Wijk en Lavital Drunen. Uiteraard zal de slaapadviseur in goede gezondheid zijn om u te kunnen voorzien van een goed slaapadvies. Onze hoogste prioriteit is de gezondheid van onze medewerkers en klanten. Door deze maatregel toe te passen bent u ervan verzekerd dat de showroom exclusief voor u wordt geopend. Bovendien wordt het contact met andere bezoekers in de showroom op deze manier vermeden. Om een afspraak te maken kunt u telefonisch contact met ons opnemen via tel.: 0229- 241 307 en/of email: office@lavital.nl.
Voor telefonisch contact zijn wij van maandag t/m zaterdag van 09:00-12:00 bereikbaar. Check onze contactpagina voor de actuele contactgegevens van al onze showrooms.

Welke maatregelen nemen jullie in de showrooms?

  • Onze slaapadviseurs blijven bij de volgende gezondheidsklachten thuis: koorts, hoesten, longontsteking, niezen, (milde) verkoudheid en/of andere klachten aan de luchtwegen.
  • Ook bij onze klanten verzoeken wij dringend om bij de volgende gezondheidsklachten niet een van onze showrooms te bezoeken: koorts, hoesten, longontsteking, niezen, (milde) verkoudheid en/of andere klachten aan de luchtwegen. Mochten wij deze klachten tijdens uw bezoek in onze showrooms opmerken, dan verzoeken wij u vriendelijk om de afspraak op een ander moment voort te zetten.
  • Tijdens uw bezoek vermijden wij handcontact, zoals handen schudden.
  • Tijdens uw bezoek behouden wij een gepaste afstand (op advies van het RIVM 1,50 meter)
  • In onze showroom worden extra schoonmaakrondes gehouden, waardoor vooral aandacht wordt besteed aan de ‘high touch’-gebieden.
  • Wij beschikken over desinfecterende middelen, papieren bekers en papieren handdoeken voor eenmalig gebruik.
  • Het heeft onze voorkeur om betalingen digitaal te laten verlopen om handcontact bij contact geld zoveel mogelijk te vermijden.

Levering van bestelling

Wordt mijn matras/boxspring nog wel geleverd?
Alle gemaakte bezorgafspraken gaan gewoon door zoals afgesproken. Wel nemen wij extra maatregelen om zowel uw gezondheid als de gezondheid van onze bezorgers veilig te stellen.

Welke extra maatregelen nemen jullie tijdens de bezorging?

  • Onze bezorgers blijven bij de volgende gezondheidsklachten thuis: koorts, hoesten, longontsteking niezen, (milde) verkoudheid en/of andere klachten aan de luchtwegen.
  • Zit u in quarantaine of heeft u de volgende gezondheidsklachten: koorts, hoesten, longontsteking niezen, (milde) verkoudheid en/of andere klachten aan de luchtwegen, dan verzoeken wij u om een nieuwe bezorgafspraak met ons te maken. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via tel. 0229-24 13 07.
  • Onze bezorgers beschikken over desinfecterende reinigingsmiddelen.
  • Om handcontact tussen u en de bezorger te voorkomen geven wij de voorkeur om alle betalingen digitaal (vooraf overmaken of pin) te laten verlopen.

Nemen jullie mijn oude matras nog mee retour?
De gezondheid van onze bezorgers heeft hoge prioriteit. Om dit te kunnen waarborgen, nemen wij uit hygiënisch oogpunt momenteel geen (oude) matrassen mee retour. Wij begrijpen dat deze maatregel erg vervelend voor u is. Op de website van uw gemeente kunt u de mogelijkheden bekijken om uw matras zelf in te leveren bij een afvalbrengstation of milieustraat.

Service & Reparatie

Gaat mijn remake/service/reparatie afspraak nog door?
De gezondheid van ons personeel heeft hoge prioriteit. Om dit te kunnen waarborgen, nemen wij uit hygiënisch oogpunt geen remakes/service/reparaties meer aan. Uiteraard begrijpen wij dat dit erg vervelend voor u is, wij rekenen op uw begrip voor deze extra maatregel.

Webshop

Kan ik nog een bestelling plaatsen in de webshop?
Ja, u kunt nog bestellingen plaatsen in onze webshop. Uiteraard doen wij hard ons best om de bestellingen zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen, zoals normaliter ook het geval is. Helaas kunnen we dit in deze periode niet altijd garanderen. Houd daarom rekening met eventuele langere levertijden.

 

Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? U kunt uiteraard altijd contact met ons opnemen.

BACK
Paste your AdWords Remarketing code here